CIDIEN - OUTLAND EU

fredag 4 juni 2010

I knew you sold your soul

Äntligen är allting utflyttat till stugan, tog sin lilla tid så att säga, och jag har mycket att packa upp fortfarande. Men det är så otroligt härligt att bo här! Nu är det verkligen sommar på riktigt :) en liten nackdel är dock att vårat internet inte är speciellt stabilt, det har det inte varit sedan blixten slog ner i slutet av förra sommaren... får ringa och se till att det blir fixat, är glad att jag inte raidar längre, inte trevligt med random dc's!

En bild från förra sommaren någon gång, vi har ganska så mysig utsikt:

10 kommentarer:

Esset / Phille sa...

Mysig för jag knö med dig där då? Och bada och leka i sanden. Snälla då :D <3

Steph sa...

Aa bli frisk bara! ♥

Mr. Edencleave sa...

det ser ju ut som ett vulkanutbrott där bakom träden! :O

Steph sa...

Det är Island förstår du...

Mr. Edencleave sa...

ja ska flytta till island

Steph sa...

Aa jag vet!

Mr. Edencleave sa...

vet du?

Steph sa...

jag vet allt!

martin sa...

vill ocksåÅÅåÅåÅåÅååååÅåå

Steph sa...

Kom då :D

Skicka en kommentar