CIDIEN - OUTLAND EU

onsdag 9 juni 2010

I've been working awful hard for you

Igår övningskörde jag lite med pappa, vi har verkligen varit jättedåliga på det, dvs inte haft tid och kört sammanlagt 3 gånger sedan jag blev 16? (och i år fyller jag 20..) Det är extremt. Hur som helst är jag något av en naturbegåvning... vi får väl se hur det går med körkortet! ;) Planen är väl att fixa det denna sommar helst.

Och oj vad mycket bra musik jag har "hittat" på senaste, vill aldrig sova mera, bara vara vaken så jag kan lyssna på allt det fina. Mest spelat just nu är Muse, Mando Diao, Kings of Leon och Johnossi. Åh


Kings of Leon - True Love Way

8 kommentarer:

Mr. Edencleave sa...

Maha-Kali

Steph sa...

Mmmh den med!

Erik sa...

Så du kan köra som en galning inne i Stockholm och skjutsa mig överallt!

Steph sa...

Ja för det lär ju verkligen löna sig för mig att ha en bil i Stockholm när jag hade tänkt bo i innerstan, haha!

Adine sa...

Det är rätt kul att övningsköra :) Men jag prioriterar inte det heller, men ska försöka ta det i sommar. Lycka till!

Svar: TACK! :D

Merc sa...

Åååh tack gumman, vad söt du är :'D <3

Elin sa...

Gå en intensivkurs? Det gjorde jag :D

Steph sa...

Mja, har bokat en, fanns dock inga platser förrän Augusti!

Skicka en kommentar