CIDIEN - OUTLAND EU

söndag 13 juni 2010

Mallförändring & studenten

Nu har jag gjort om bloggen efter bloggers nya mallsystem, känns lite ovant men jag tror jag gillar det. Större blev det i alla fall! Men, det var inte det jag skulle skriva om, utan bara lite om studenten!

Studenten var så bra, jag hade knappt sovit något natten innan och så skulle jag upp kl 5 för att hinna till champagnefrukosten, haha, trodde att jag skulle dö ett tag. Jag var så trött och regnet öste ner, men vad gjorde det när man väl träffade hela klassen och började peppa?! UNDERBART! Känns som att allt gick så snabbt efter det, men vilken bra dag det var! Och när vi väl sprungit ut blev jag överöst med blommor och nallar, kan starta en liten blomsterbutik. Fick otroligt fina presenter också, tack alla! Åh vad bra det var,
FÖR JAG HAR TAGIT STUDENTEN!!!

14 kommentarer:

Anna Katana sa...

Det är svårt att ta vara på själv studentdagen för att rusar verkligen på i 100 hela tiden (:
Grattis till studenten!

Darksess sa...

Grattis till studenten! :)

Steph sa...

Anna: Haha ja verkligen, knappt så man hänger med, men fint var det, tack! :D

Darksess: Tackar! :D

Piranah sa...

Grattis! :D

Sandra sa...

sv; Ja, det tyckte jag med. :) Grattis till studenten! :D

Kajsa sa...

Tack :)

fin blogg!

Esset / Phille sa...

MY EYES TOOOO BIG!!! ITS TOOOO BIG!

Erik sa...

Blev lite mer cleant nu tycker jag! Lättare att se vad som är vad också.

Steph sa...

Jaa det jag tänkte med, och tack Erik! Min lille son!

Thief my herb sa...

gZ

jill sa...

grattis till studenten! :) vilket program gick du?

Steph sa...

Tack! Jag gick It-media!

Carrou & the bird sa...

Grattis! i efterskott...

Tyckte designen blev bra! har själv försökt mig på blogger men får inte till vissa saker! :p

Steph sa...

Tack så mycket :'D
Haha, övning ger färdighet ;)

Skicka en kommentar