CIDIEN - OUTLAND EU

måndag 14 juni 2010

Quel'Delar!




Kerri har tjatat ett bra tag om att jag ska spela lite, så tyckte att det var dags nu. Körde igenom questlinen som startades av min Battered Hilt och fick därmed achievement! Lite synd att man inte kan ge vidare svärdet man fick, behöver det ju inte på Cidien men hade varit fint till min alt. Fast huvudsaken var ju achieve! Tack Kerri för att du orkade köra de tråkiga instancerna med mig

Bråkar fortfarande med internet här ute, måste felanmälas. Det jobbiga är att Ventrilo dör, medan wow, msn, spotify och liknande fortsätter fungera, så sitter man där och pratar utan att få några svar, haha. Men, det löser sig!

4 kommentarer:

Erik sa...

Aha... du pratar på vent men inte med mig.... :(

Steph sa...

Aa första gången på tre månader typ!

2PACALYPSE sa...

GZ

Steph sa...

Tack Alex!

Skicka en kommentar