CIDIEN - OUTLAND EU

lördag 10 juli 2010

Marieberg i värmen!

Idag har jag och Robin varit i Örebro för att shoppa lite! Jag köpte en ny handväska & en bok (The short second life of Bree Tanner). Fick en ny plånbok av Robin (som hör ihop med väskan) och så köpte han Battlefield Bad Company 2 åt mig, eftersom han vill att vi ska spela tillsammans, haha :) Fick en stor luftmadrass också så jag kan vara med och bada på tryggt avstånd från alla farliga gäddor. Hihi. Tror att han är lite för snäll! ♥

Mysdag! Uppdateringar om wow kommer senare, spelade betan lite igår men blir inget mer förrän i veckan som kommer, håll ut! Puss

3 kommentarer:

Esset / Phille sa...

Du vet att jag har bc2 men ändå säger du inte till mig att du fått det? TACK DÅ! /cry /cut

Steph sa...

Men har ju knappt varit vid datorn! Haha, och blir ju inte idag heller, du såg det ju här!

MissCM sa...

sv: näe, men hittade ett par i svart som var faktiskt jävligt snygga :)

Skicka en kommentar