CIDIEN - OUTLAND EU

onsdag 7 juli 2010

Windows 7 & solsken


Nu har jag äntligen Windows 7 installerat på min ena stationära som har varit ett litet vrak på senaste tiden och tidigare hade Vista, nu är den så sjukt mycket snabbare att man kan tro att det är en annan dator. Gillar!

Lite småjobbigt det här med att installera om allting bara, WoW tar ju en stund om man säger så och med tanke på att det är fint väder idag så spenderar jag nog min tid ute, får alltså se när jag kan spela mer beta, det kliar ju lite i fingrarna, haha.

För övrigt kom min fina pojkvän hem med ett litet paket till mig igår innehållandes ett jättesött rosa piercingsmycke,
TACK ♥

6 kommentarer:

Darksess sa...

Win 7 är riktigt nice :) Det lär ha tagit en rejäl tid att ladda alla patchar.

Esset / Phille sa...

Kommentar #2

Steph sa...

Darksess: Ohja.
Phille: Vad tråkig du är !

Esset / Phille sa...

Rolig jag vet.

JarlieBoy sa...

Windows 7<3

Steph sa...

Ah <3

Skicka en kommentar