CIDIEN - OUTLAND EU

söndag 8 augusti 2010

All I need is you

Pappa & Robin har äntligen, äntligen fixat så att jag har tv här ute i min lilla stuga vid sommarstället, underbart! Att sedan min tv är mycket mindre än min dataskärm kan man väl tycka vad man vill om, det är den första tv:n jag fick faktiskt, så gammal är den med, men jag klagar inte!

Hobzon mår sisådär just nu, han verkar ha blivit dålig av en av sina mediciner, så den ska han nog sluta med. Lillkillen äter för närvarande hela 8 mediciner, stackars älskling. Bara han inte lider så.

3 kommentarer:

Emelie sa...

sv: Mycket har hänt, vissa saker som jag inte änns orkar prata om än. Men just nu är min häst på strömsholms veterinär akut och ingen vet vad det är för fel på henne, antagligen måste jag ta bort henne..

Lissie sa...

sv; Haha, shit vad dåligt gjort av dem.
& det betalade jag 12 kr för? :O Haha!

Carrou & the bird sa...

Åh vart ligger sommarstället? :D

Skicka en kommentar