CIDIEN - OUTLAND EU

måndag 23 augusti 2010

Crimson Deathcharger


Nu är väl lyckan ändå total! Jag har länge hållt lite koll på AH efter Crimson Deathcharger som är en reward från ett utav de quests man får då man dödar Lich King med Shadowmourne (läs mer om det här -länk-) Mestadels har priset legat stadigt runt 150.000-200.000 men jag beslöt mig för att vänta en stund, såg idag att den låg uppe för 100.000 och frågade om man kunde få pruta lite, och för 80.000 guld blev den min. Välkommen till samlingen, mount nr. 127, Crimson Deathcharger

16 kommentarer:

Korpen sa...

Nu är du väl glad att du tog mod till dig och prutade ner priset? stolt över dig =P

Steph sa...

Haha jaa! Han var ju väldigt medgörlig till min stora förvåning, vet att de brukar gå för mycket mer på många servrar x)

Anonym sa...

Hur rik är du egentligen!!!! Berätta alla dina hemlisar nu!!!!! xD :D

Steph sa...

Haha, du vill inte veta! ;) jag har över hälften kvar om man säger så :p men guld är ju inte så svårt att farma ihop nowadays!

high till i die sa...

GZ

Steph sa...

TY!

JarlieBoy sa...

80k guld för ett mount... hrm, fast vår shadowmourne stolle sålde sin för 192k om jag minns rätt haha :P

Steph sa...

Lätt värt =)

Anonym sa...

Jag är sämst på att fixa guld. Kanske för att jag är lat xD

Anonym sa...

gz

Steph sa...

tack! vem? :)

Esset / Phille sa...

V̡̗͍̦̥̖̜͗Ǐ̴̪͙͓͇̘̠̳͙͗͋ͥL̰̞̀͆̑̅͗̾̈͜Kͨͬͣ̓ͭ̈̏͏̩͉̮Ě̴̮̔ͣ̆̈̄̕N̵̨̙͖̝̫̰̰̲̻͒ͤͭ̕ ̗̥̜͖̰̂̾͟ͅF͈̱͊ͨ̏̆̕Į̶̹͙̺̼̦̼̓̌ͣ̓N̰̞̜ͤ̐̚̕
̨̛͚̝̮͍͂ͧͩ͊̿H̶̓̈́҉͚͉̟Ä̹͍̟̳̪ͭͩͨ̈́́͢S̶̹̯̖͖̝̘̆̿T͍͉̫̾͂ͯ̄̉̾!͉̩̳̯̦̭̇̒͋͌͢͠!̡̻̮̖̗ͤͪ!̪̖̼̳̹̣̜̹́ͤ͑̅͆ͦ̂͢!̝̦͈͖͎͂́͞͝ͅ ̶͗ͦ̔҉҉̙̗̥:̴̧̼̹͓̰̘̱̗̈͋ͣ͆̓ͬ̋D̢̘̩̠̘̂ ̴̞̻͍̼̤̰̣̗̋͛̌̆̑͜:̵̘͎̩̮̟ͥ̓ͩ͑́͘Dͧ͂̔̉̊̉ͬ͌͏̢̼̼͓̮͈̦͚̞
̴̛̜̼͉̞͚̀̽͜S̝̖̲ͩ͂͌̋̓͌́͠͞T̺͎̗̞͙͓̲̫́̽ͪ̑ͪ͠É̸̘̯̻̪̠͔̈́ͣ̋ͪ͞P͈̲̱̟͌̉ͬ͊ͥ̚̚H͔̦ͧ͊̓̊̉ͧ̎

Steph sa...

.. phelep !

Humpuff sa...

Fin katthäst :))) inte billig men fiiin! :)

Steph sa...

Mycket fin ponyhezt!

YaKiKadafi sa...

snel hezt eta grez, dum hezt roeka grez.

Skicka en kommentar