CIDIEN - OUTLAND EU

tisdag 17 augusti 2010

Lil' Deathwing - CE-pet


Det är numera officiellt att Lil' Deathwing är CE-pet, vilket kanske inte kom som någon direkt överasskning, men grymt söt liten filur är det ju i alla fall. Absolut ett pet som jag vill ha till min samling!

Så; jag vill ha Cataclysm Collectors Edition! Kanske något att önska sig som förhandsbokning i 20-års present? ;) riskerar väl förvisso att få mitt spel någon dag efter alla andra, men vad gör det i slutändan?

Bild: mmo-champion (länk)

5 kommentarer:

martin sa...

eller så köar man utanför affären typ 9timmar innan midnatt, så fick jag frosty<3 ^^,

Esset / Phille sa...

Har förbeställt CE jag :D från webhallen.

Steph sa...

Martin: Tänk om man inte har tid med det då!

Phille: Mm beställde från webhallen senast om jag inte minns fel, fick spelet dagen innan alla andra, fast då var det ju inte CE!

shibby sa...

Vill oxå ha det petet, men får se hur det blir ;P

Steph sa...

Grymt sött :D

Skicka en kommentar