CIDIEN - OUTLAND EU

söndag 29 augusti 2010

LK död igen, nästan ett halvår efter första gången.

Lich King död för andra gången, nu med den löjliga 30% buffen. Hur som, dragit ihop en liten 10man guild, vi får se vart det leder. Fick puga de sista platserna men ICC10 normal clearades smärtfritt. Dags för heroic snart då, måste bara fylla upp våra sista spots!

Har äntligen gått över till fire igen (som ju blev buffat precis i samma veva som jag slutade spela i mars) och det går mer än väl om man säger så, dessutom är det ju sjukt roligt!

5 kommentarer:

Humpuff sa...

Det var sjukt skoj o ta honom igen! :) Riktigt bra run och allt var cleant från början till slut. Förstår inte hur du kan göra så bra DPS som fire, bästa spelare som finns! Du har plats nr 1 på min lista utav bästa spelare!

Steph sa...

Haha aw söt du är, favoritspelarn<3

Akrie sa...

Åhhh!!!!!!!. Nu fick jag värsta lusten att migga för att kanske få spela med er som verkar veta vad ni håller på med. *bankar huvudet i bordet för att min egna server är så retarded*
Grattis till att ni puttade ner Lich King från sin höga häst igen :D

Esset / Phille sa...

Puffen då.. blir jag lite sårad här! ='<

Steph sa...

Akrie: Haha tacktack! <3

Phille: Naaw, emocat /hug

Skicka en kommentar