CIDIEN - OUTLAND EU

torsdag 12 augusti 2010

Strawberry Cheesecake ♥


Igår kom Robin hem med en B&J's Strawberry Cheesecake och chips åt oss.
Så blev lite filmmys igår, vilket ju var väldigt passande iom att det regnade och var kallt. Tur att jag har dig ♥

Känns verkligen som att hösten är här nu, börjar längta efter att flytta in till stan igen också, man längtar alltid så mycket ut till sommarstugan i början av året och sedan längtar man lika mycket tillbaka in till stan när det börjar bli kallt och ruskigt, men det är väl inte så konstigt kanske!

Idag har jag lite saker som behöver ordnas inför hösten, sen skulle jag -somvanligt- behöva städa upp i min lilla stuga, haha.

10 kommentarer:

Maaartin sa...

jag har aldrig smakat Ben & Jerry's! ^^

Steph sa...

Ååh men det måste du ju göra!

Esset / Phille sa...

Snobbglass.. Kostar så mkt för så lite! Man kan köpa 2 liter hemglass för samma pris.

Steph sa...

Totally worth it!

Amanda Rosende sa...

sv: ja ;D I love it :)

Willie sa...

sv. haha ja, inte för jag fattar jättemycket av vad jag gör, men jag har kul iaf! XD försöker lvla upp :P

Nellie sa...

SVAR; Åh, jag vet den är helt fantastiskt fin (:

Carrou & the bird sa...

Hemskt att det redan känns som höst när det bara är mitten av augusti. Vart är sensommaren? :(

Steph sa...

Ja eller hur! Sommaren försvann alldeles för fort :(

julia. sa...

älskade b&j förut, speciallt chunky monkey:)

Skicka en kommentar