CIDIEN - OUTLAND EU

onsdag 1 september 2010

Happy day

Har varit en lång och mysig dag med massa presenter, orkar inte skriva så mycket nu eftersom jag hade tänkt sova snart, vill vara pigg imorgon! Kan iaf avslöja att jag bland annat ska få träffa vargarna på Kolmården (alternativt delfinerna, men vill nog gosa med vargarna eftersom jag älskar vargar!) och fick en massa andra fina presenter med som bla. kryssning, pengar, spel och smink! Puss!

och allra, allra bäst av allt är förstås att älskade Hobbe fortfarande finns kvar och kunde vara med idag ♥

3 kommentarer:

Humpuff sa...

Det låter riktigt najs! Vargarna är pro, det tycker jag du ska gå på. Låter som om du fick dig en riktigt bra dag! Godnatt sov... bäääst!

Akrie sa...

Åhhh, Vargarna! Mamma har varit och träffat dem. Hon sa att det var en riktig upplevelse. En riktigt bra födelsedag låter det som. Vi får se hur min blir i oktober. >.> Jag kommer få en säng. JÄTTE KUL! xD

Steph sa...

Humpuff: Ja, gosiga och så får man ju ändå inte simma med delfinisarna :c jaa mysmysmys dag!

Akrie: Ja jag kan tänka mig det! :D men en säng är väl inte helt fel, tänk om du var tvungen att sova på golvet! :O

Skicka en kommentar