CIDIEN - OUTLAND EU

söndag 12 september 2010

Shutter Island


Finns inte så mycket att blogga om just nu, har det bra här i Kalmar, spelar WoW så minimalt det bara går just nu, känns väl inte som det finns så mycket att göra direkt! (och så har jag ju mitt Fable2) Har irriterande nog fortfarande två rares kvar att döda på Cidien, så ingen progress på Frostbitten ännu. Vart håller de hus?

Jag är sjuk för övrigt så vilar mest, jag och Robin såg Shutter Island igår, den var riktigt bra tycker jag, gillade slutet! Sett några andra bra filmer denna vecka med, som Grown Ups & Kick-Ass.
Cheers!

7 kommentarer:

Anonym sa...

den sög ju

Steph sa...

nehe!

Esset / Phille sa...

Shutter var den segaste filmen jag någonsin tittat på, bortslösad tid imo.

Steph sa...

Du tycker ju att allt är segt

Edison Jr sa...

filmen är ju as dålig

KoP sa...

tycker den var ganska dålig spec slutet :c

Steph sa...

Negativa klubben här :c

Skicka en kommentar