CIDIEN - OUTLAND EU

fredag 15 oktober 2010

Mounts som försvinner

Nu har Blizzard gått ut med att ett gäng mounts försvinner med 4.0.3, ZG-mounts, Tributemounts samt petet ifrån ZG (Razzashi Hatchling). Är väldigt glad att jag redan har samtliga, med undantag för hästen ifrån ToC, men man kan ju inte få allt man vill ha. Anyway, lycka till alla som fortfarande farmar, får hoppas de hinner droppa för er :) Brukar hjälpa Korpen varje reset, så jag hoppas verkligen de dyker upp snart!

Är för tillfället barnvakt åt mina småkusiner, en ganska enkel uppgift eftersom de är ganska självgående. Blir däremot galen på mitt mobila bredband som stänger av sig lite till och från, dåligt!

6 kommentarer:

Anonym sa...

harmat tigern och raptorn i 9 månader hoppas fan jag hinner annars kommer jag bli riktigt sur..

Anonym sa...

farmat*

Emelie sa...

Försöker få tigern från ZG, men med min tur kommer den väl inte hinna droppa >.<
Härlig blogg förresten! :D

Piranah sa...

Jag måste börja farma >.<

shibby sa...

Är det mounten i argent tornament som oxå försvinner ;O

Steph sa...

Nope, Tribute to Immortality-rewarden är det samt rewards för Tribute to Insanity!

Skicka en kommentar