CIDIEN - OUTLAND EU

tisdag 23 november 2010

It's the end of the world as we know it


Det här är ett av mina absolut första screenshots i WoW, från vanilla, när jag just skaffat ett eget account och gjort en night elf rogue. Tog henne till 29 och deletade (vet inte varför, haha?) henne sedan för att jag tröttnade, och började levla min första druid istället. Jag tyckte tydligen att solnedgången var så fin att jag var tvungen att ha en bild på den. Oh, har så många newbie-minnen ifrån Darkshore & Auberdine ♥

Hur som helst, nu är det alltså på tiden att säga hejdå till den gamla världen, för nu kommer det snart nytt. Både roligt och lite sorgligt, mest för allt man varit med om i gamla världen :) Jag kan ju vara så nostalgisk av mig, haha. Blir skönt att ha massor att göra igen dock! Hejdå gamla världen! Tack för alla minnen! ;)

5 kommentarer:

Martin sa...

baibai c:
Synd bara att man inte kan flyga och se världen imorgon, skulle vilja göra det xP

Steph sa...

Får väl helt enkelt göra på det gamla hederliga sättet och springa! Synd att du inte har betan :(

Martin sa...

ja, suger att jag inte fick betan :( Fast iofs så kanske det var bra, hade jag fått betan så hade jag nog spelat sönder den och då skulle allt inte vara lika nytt osv ;p Stängs inte betan av snart btw?

Piranah sa...

Tur att man har så många screenshots från i början. Jag tog bilder på ALLT; när jag flög, himlen min karaktär. Haha. Piranah var en rogue från början, men ajg tyckte det var så svårt att stå rätt och slå så jag bytte till ranged, ahhaha.

Steph sa...

Martin: Jaa! Hade ju varit roligt att spela tillsammans där annars :p själv har jag spelat den ganska sparsamt också, vill inte tjata ut allt innan det ens har börjat på riktigt, haha. Jo!

Piranah: Många av mina screenies är borta för längesen eftersom jag inte tänkt på att spara dem till nya datorer, tyvärr :( annars var jag rätt flitig med att ta screenshots på allting jag med, var ju så fascinerad! Haha! Några har jag dock kvar, som det ovan, låg på pappas gamla dator :D

Skicka en kommentar