CIDIEN - OUTLAND EU

söndag 26 december 2010

Ingen ork för WoW!

Vet inte riktigt vad det är med mig nowadays, orkar inte spela, inte ens för en liten random hc vilket jag kanske egentligen borde med tanke på att det ger 70 points, haha. Hamnar väl efter de andra i guilden en hel del kan jag tänka mig, men är väl kanske inte så big deal egentligen, man ska ju spela för att det är kul.

Blev kalkonmiddag idag och lite mys till Inception, himla bra film även om den var lite klurig, haha. Imorgon blir det nog lite shopping så nu blir det film och sen sova! Puss!

2 kommentarer:

Piranah sa...

Inte alltid man har lust och ork, det är sånt som händer!

Tyranni sa...

Ja, den där orkeslösheten när det kommer till WoW känner jag så väl igen. Inte alls vidare kul när den infaller sig. :/ Håller med om att Inception är väldigt bra, man blir redigt förvirrad i slutet. xD

Hoppas din spellust kommer tillbaka snart. :)

Skicka en kommentar