CIDIEN - OUTLAND EU

fredag 3 december 2010

Klantigt!



Något som jag inte varit det minsta uppmärksam på är att man bara kan ha 10 stycken Chef's Award åt gången till skillnad från de tidigare Cooking Awards, jag har alltså inte köpt några recept ännu (ja man kan ju fråga sig varför, ville väl köpa alla på en gång, haha) och därför gjort några dailies i "onödan" eftersom jag inte fått något för dem, haha, lite segt. Så gör inte om mitt misstag om ni nu som jag råkat missa detta, köp upp era awards allt eftersom!

5 kommentarer:

ärik sa...

de ändra ju ashenvale till 62 quests nu bara också :D

Piranah sa...

oj, vad segt :(

Steph sa...

ärkizz/ballzzz: mm, fick mitt achieve när jag loggade in! :D

pirre: ja, oerhört :(

Martin sa...

såg det, undrar varför man bara får ha 10 :c

Kadaf sa...

:O

Skicka en kommentar