CIDIEN - OUTLAND EU

torsdag 9 december 2010

Wall of text!

Klent med uppdatering här nu, men mesta tiden går åt WoW och jag har varit lite för trött för att blogga med, haha. Var dum och tänkte starta om spelet just för att få mitt CE-pet eftersom jag fick min box idag... skulle inte ha gjort det, direkt man startar spelet står det "Failed to download information about the next patch, check your network connection". Skulle jag mot förmodan lyckas starta det nu kommer jag ju hamna i kö på några timmar, inte så bra att jag stängde ner!

Köerna är verkligen hemska just nu, igår vid halv tolv på natten låg kön på 1300... inte så stabilt kanske. De flesta i guilden vill flytta till en annan server, själv känner jag inte för det, så har jag otur blir jag väl ensam kvar ;(

Annars då, vad har jag gjort sedan jag blev 85? Inte så mycket faktiskt, mest lite dailies, pysslat lite med profs (svindyrt att skilla!) och archaeology samt kört lite instancer, går dock inget vidare eftersom ingenting jag vill ha droppar, haha. Nåja, nu vet jag inte vad jag ska göra, kolla en film kanske?

11 kommentarer:

Erik sa...

Hehe köerna är goda, 3500 nyss, MEN nu logga jag in nyss och det va 300?! Någonting måste ha hänt haha... men jag tänker inte flytta, kommer lugna sig snart.

Anonym sa...

Hade precis suttit och spelat ett par timmar, sen loggade jag ut och åt middag, nu får jag också den texten. WoW EU och US forums är nere dessutom -.-'

Martin sa...

fattar inte varför alla får panik och MÅÅÅSTE flytta, om en vecka så är ju allt lungt igen -_-

Steph sa...

Nej känns ganska drastiskt att flytta.. är ju bara att ha tålamod egentligen så hinner ju folk tröttna eller flytta ifrån servern, vill helst inte vara fast på en lowpop server senare, men alla tycker väl olika :p kan förstå att folk blir irriterade när de måste vänta efter jobb/skola, men ja, köerna kommer lugna ner sig.

Marie sa...

Jag vet exakt hur det känns! Jag vill flytta från min server...att sitta i en kö som är 3000 efter 12 på dagen känns inte så kul :(

Edholm sa...

Grejjen är att det finns en stor sannolikhet att köerna inte kommer att minska. Själv så skulle jag nog välja en realm med mindre folk på, finns alltid nytt folk att lira med, dessutom kan man ju dra dit med lite polare. Men om många miggar så blir det ju lugnt ändå :D
Jag är ju dock den som gillar att lira på lite random realms och göra lite random saker (fiska 18 timmar osv.) :)

Kadafi sa...

@Martin kommer nog ta snarare en månad innan allt lugnat sig å de är kö fritt, snart jul event också och mer och mer får Cata varje dag :/ saknar outland dock :(

Steph sa...

Edholm: Jodå klart de gör, till sist så, dock kan det ju ta väldigt lång tid, men de har ju alltid minskat efter ett tag :) en del blir ju less och flyttar iväg också! Jag vill spela i ett fungerande raidingguild och visst, har man folket och får med alla i en flytt är det ju lugnt, men hamnar man på en lowpop server och plötsligt inte har folk så det räcker kan det ju vara svårt att få in nytt BRA folk, det är iaf den erfarenhet jag fått tidigare av gratis miggar. Men vi får se hur detta slutar!

Qonos sa...

likadana köer på de flesta servrar...

Piranah sa...

Våra köer ligger på typ 3000. Tur att jag sitter inne hela dagen ;P Vårt guild vill också byta. Suck. Jag vill inte spela på en lowpopserver med 90% italienare iaf. Jag tänker inte köpa något till mina proffs förrän kostnaden går ner. är ju insane att betala mellan 4-18g för EN clothbit.

Steph sa...

Ja det gör våra köer med vid "rusningstid", annars ligger de väl mer runt 1000. Haha nej vem vill det egentligen?! Tycker inte om lowpopservrar :/

Skicka en kommentar