CIDIEN - OUTLAND EU

onsdag 19 januari 2011

Dailies & slacking


Trögt med uppdateringen här just nu, men det händer inte så mycket, pluggar mestadels. Igår gjorde vi några achievements i HC's, äntligen! Får hoppas det blir fler sådana tillfällen bara så man får sin drake någon gång, har väl ungefär hälften kvar, lite mindre.

Gjorde nyss dailies tillsammans med Feni (min kusin för övrigt) i Tol Barad. Köpte ju draken senast så går för trinket nu, sedan blir det varg & pet! Har dock missat flera gånger, haha, föredrar att göra dailies med någon annan istället för att göra dem ensam, eftersom det går så pass mycket snabbare.

Hoppas verkligen att det blir raid ikväll,
det har gått för trögt den senaste tiden, håller tummarna!

2 kommentarer:

Piranah sa...

Jag har inte orkat göra dom sen jag fick min trinket x) borde sätta igång igen.

Steph sa...

Haha blev lite samma för mig där efter draken!

Skicka en kommentar