CIDIEN - OUTLAND EU

söndag 2 januari 2011

Drake of the West Wind


Idag fick jag äntligen min drake ifrån Tol Barad, körde dailies ganska flitigt i början men sen avtog det, speciellt runt jul eftersom jag knappt spelade, haha, så tog lite längre tid än förväntat, men bättre sent än aldrig! Kul att ha något nytt att flyga på, mount nr. 136: Drake of the West Wind! Skulle verkligen vilja börja jobba lite mer på draken ifrån heroics, men går väl sisådär att få folk att vara med på det, haha.

Var på bio igår och såg nya Narnia, vi kom hem sent så idag är jag hur trött som helst, knappt så jag orkar vara tillräckligt vaken för att spela, haha. Får väl ta och vila lite, för ikväll blir det förhoppningsvis raid! Filmen var hur som helst helt okej, men tycker bäst om den första filmen i serien och böckerna är ju miltals bättre, ungefär.

3 kommentarer:

Sofia/Akrie sa...

Grattis! Ska också gå och se Narnia när jag får tid <3

Piranah sa...

Den är så sööt :)

Steph sa...

Sofia: Tackar! Jaa gör det, mysiga filmer! :')

Piranah: Verkligen! En av mina favoriter bland de nya mountsen!

Skicka en kommentar