CIDIEN - OUTLAND EU

tisdag 11 januari 2011

Studier!

Har slutat för dagen nu, tisdagar är by far bästa dagen, slutar 12, ännu tidigare idag eftersom vi bara gick igenom kursplanen och vår kommande stora uppgift (Samhäll B för övrigt). För de som har frågat så läser jag på Komvux för tillfället eftersom jag var riktigt dum och inte tog vara på min tid på gymnasiet. Bortslösade år av mitt liv och självklart ångrar jag det jättemycket, inte så kul att behöva komplettera vissa ämnen såhär i efterhand, är dock ett stort plus att jag slipper pendla nu! Gjort är gjort, nu är det bara att rätta till det!

2 kommentarer:

Piranah sa...

Jag hade ganska bra betyg, men ajg läste på komvux ändå. Komvux är bra skit!

Steph sa...

Jaa absolut! Skönt att kunna göra något åt betygen ju! :)

Skicka en kommentar