CIDIEN - OUTLAND EU

torsdag 13 januari 2011

Uttråkad men duktig!


Gammalt screenshot från någon gång tidigt i wotlk!

Har städat och dammsugit rummet, pluggat matte och lite annat, känner mig välförtjänt av en paus, haha. Tänkte spela lite, men problemet är väl bara att jag inte har så mycket att göra i WoW längre, har ju som jag nämnt innan tappat suget en hel del och tycker dessutom inte att det är speciellt kul att spela ensam. I WOTLK hade jag nästan alltid folk att spela med som ville göra saker, nu är det mest så att folk loggar in till raids eller idlar i Orgrimmar, inte så spännande kanske. Efterlyser sällskap ingame! :( Får väl kolla lite någon serie eller något istället, haha!

5 kommentarer:

Piranah sa...

Du får spela alliance med mig! Gör en dk! Annars finns jag ju alltid på real ID!

Martin sa...

I miss it :(

Sofia/Akrie sa...

Alla bara försvinner. :( grymmt tråkigt....

Esset / Phille sa...

Jag gör saker hela tiden så du kan ju inte säga att folk bara idlar. Joina mina icc 25 glory och ulduar 25 glory så har du nåt att göra.

Anonym sa...

Sounds like you need to expand your friends list! plenty o fun things to do!

Skicka en kommentar