CIDIEN - OUTLAND EU

torsdag 3 februari 2011

Enchanted Lantern


Idag fick det bli ett nytt litet pet, kändes som det var dags för det eftersom det inte händer nämnvärt mycket för tillfället, pet nr. 134! Twilight Drake är dock inte ny, den fick jag i början av wrath, haha. Petet är alltså från enchanting, ett horderecept, Magic Lamp är allyversionen, går självklart att få tag i båda genom neutral AH, men tror jag väntar en stund med lampan! Gillar verkligen att den flyger förresten!

Går ju för övrigt ganska segt på pet&mount-fronten för mig, har inte orkat lägga ner så mycket tid på WoW under den senaste tiden, går åt så mycket tid till att plugga, men får väl se hur det blir framöver :)

6 kommentarer:

Piranah sa...

Yay, gz! Har inte orkar skaffa magic lamp ännu, det är så dyrt med kristaller >.< tar det när det går ner i pris!

Steph sa...

Tack! Haha ja, de kostar en bit över 2k på Outland just nu :p

Camilla Andersson sa...

Ja steph, du måste se den! den var asbra. och läskig.. haha. men jag ä rju asmesig men ändå. sjuk bra i alla fall!

Beckychu sa...

Åååh. Den vill jag med ha. :DD Samlar ihop mats för att få en kompis att crafta den till mig. Hoho. :) Väldigt söt och annorlunda. :D

Nymphea sa...

Haha, tyckte nästan den var lite söt, hur nu en lampa kan vara det :D Gillar nog horde-versionen bättre

Steph sa...

Ja, himla gulligt att ha en lampa som lyser upp för en, haha :D

Skicka en kommentar