CIDIEN - OUTLAND EU

fredag 18 februari 2011

Ragnaros plattar till Challe



Challe har klagat på min uppdatering här i bloggen och jag kan väl hålla med om att den inte varit den bästa, som sagt var det en hel del att göra i skolan denna vecka, inlämningsarbeten på hög!

Har börjat hänga på Charlez in i Molten Core varje vecka, dags att jobba på min rep där tänkte jag! Är ju ingenting man kan farma ihop på en vecka direkt, haha. Finns en hel del relativt enkla achievements jag borde fixa, egentligen, men jag har aldrig orken eller lusten längre, lite trist. Har väl en hel del att göra med att det inte är så många andra som är intresserade och det är ju alltid roligare att vara flera när man spelar.
Wtb achievementkompisar!

9 kommentarer:

Marcus sa...

hej du steph!
har du något bra tips på mage addons?
lr bara addons som kan va bra att ha?

Titaan sa...

:) haha skolan usch vad tråkigt ^^

Nymphea sa...

Ah synd att vi inte spelar på samma server, har också velat ha en achievementkompis :3

Piranah sa...

Wts achievementkompis!! Fel realm bara :(

Steph sa...

Marcus: PowerAuras är ju nästan ett måste, finns en massa bra funktioner (och så kan man passa på att stänga av blizzards fula egna auras), om du ska köra fire senare så är CombustionHelper fint med! Finns ju faktiskt en massa bra addons, men så beror det ju på vad man vill ha och vad man tänkt köra för något! :)

Titan: Ja oerhört tråkigt :(

Nymphea&Piranah: Jaaa! Haha, så är det alltid!

Erik sa...

Ful titel på inlägget!

Steph sa...

Den beskriver ju bilden jättebra!

erikk sa...

Haha sen måste du ju berätta hur duktig du var på Ragnaros juuuuu! :D<3

Steph sa...

mycket pro, "aha, kanske skulle ha varit frost här ja"

Skicka en kommentar