CIDIEN - OUTLAND EU

måndag 14 februari 2011

Skriver av mig lite, snart lektioooon.

Hej! Har en tidig första lektion idag, sedan två timmars hål, matteprov, håltimme och webbdesign. Oerhört trögt det här med håltimmar, gillar dem inte, värst är ju dock torsdagar eftersom jag har en håltimme på fyra timmar då, haha.

Det blev ingen raid igår, som jag antog, ser lika dystert ut ikväll. Alltså, jag vet verkligen inte hur jag ska göra. Det är inte att bara "byta guild", jag spelar ju med kompisar, klart man inte vill svika dem och bara dra. Samtidigt är jag så less på att vi inte kommer framåt överhuvudtaget och att det har varit så så pass länge. Beslutsångest. Blir många sånahär inlägg känner jag, men det är väl det en blogg är till för? Att skriva av sig!

8 kommentarer:

Shimal sa...

Håltimmar är fantastiskt rolig, inte alls att de förstör hela dagen. Men något positivt måste det väl finnas i vardagen?

Steph sa...

Haha blir så jäkla seg dag, man kan ju inte direkt hitta på något eller slappna av för man ska tillbaka till skolan :>

Shimal sa...

Det spelar ingen roll hur din dag ser ut, du är alltid stressad. :)

Emilia sa...

Hej,

Finns det någon mailadress som man kan nå dig på? Jag hittar ingen på bloggen?

Mvh,
Emilia

Steph sa...

Hej! Skriv med din i en ny kommentar (godkänner kommentarerna så behöver inte publicera den) så kan jag maila dig, enklast så! Vad rör det sig om?

Shimal sa...

Är det för att du inte litar på mig som kommentarerna måste godkännas?

Piranah sa...

Du får väl överväga lite vad du vill få ut av spelet :) Det fick jag göra när jag bytte guild. Spelade med massor av personer som jag tycker mycket om på Frostmane, men de tänkte inte börja raida förrän i januari(detta var i decemeber) och var väldigt casual. Det var ju absolut inget personligt mot dem och jag bytte realm för att spela med mitt nuvarande guild istället. Blev inte särskilt många sura miner och jag förlorade inte några vänner. I slutändan handlar det ju inte om att svika vänner eller inte, du måste ju själv trivas och anpassa spelande efter dig. Vänner eller inte, det är ju inget personligt mot dem, bara hur du vill spela och inte :) Alternativet är väl att ni försöker skapa igång mer rekrytering. Hoppas det löser sig i alla fall!

Steph sa...

Shimal: Ja absolut!

Piranah: Valet är dock mellan att sluta för nu och fokusera studier istället, sen blir jag väl säkert sugen på att spela igen senare, men får ta det som det kommer, eller att fortsätta hoppas att det ska fungera. Orkar helt enkelt inte leta upp en ny guild och hoppas att man hamnar i en bra, vore så otroligt jobbigt om man hamnar i något liknande igen!

Det stora problemet i denna guild skulle jag nog säga är att många verkar ha inställningen "det löser sig", fler behöver hjälpa till om rekryteringen ska ta sig. Jag HOPPAS det löser sig, men no way att det gör det utan att arbeta för det, haha. Jaja, den som lever får se! Huvudsaken är väl att inte ta förhastade beslut!

Skicka en kommentar