CIDIEN - OUTLAND EU

fredag 11 mars 2011

Boostad warrior


Lite såhär kan det se ut när Stefan är snäll och boostar min warrior för att vi inte har några raids! Körde bara två instancer men tog 59-60 under den lilla tid det tog (var väl max 10 minuter) inte helt fel! ;) så fick jag ju klart lite quests också. Får väl se om jag orkar hela vägen upp till 85!

Har haft engelskaprov nu på morgonen och om en halvtimme ska jag ner igen och skriva mitt andra matteprov, lite nervöst, jag och matte är ju ingen perfect match. Sen är det helg!

7 kommentarer:

kjuki sa...

lilla kjuki är bra på att boosta:D

Steph sa...

ohja ;)

Shimal sa...

Du sa idag att kjuki är dålig på allt, nu får du bestämma dig!

Steph sa...

Mest när han afkar i en timme

Kerri sa...

Man skall ju ha bot så slipper man levla:)

kjuk sa...

haha shimal ibland får man vara värdelös på att afka:D

Steph sa...

Sluta fuska Kerr ;)

Skicka en kommentar