CIDIEN - OUTLAND EU

tisdag 1 mars 2011

First sight of Aeonaxx för min del


Ouch. Har campat Aeonaxx i Deepholm till och från under hela Cataclysm hittills, idag var inget undantag. Stod på ett av hans spawnställen, hade Inera i gruppen som gjorde dailies, loggade in min alt för att fixa klart en daily som jag höll på med innan jag loggade Cidien och självklart spawnar Aenoaxx nästan precis där jag hade stått, nästan direkt efter jag loggat ut. Inera den jäveln fick honom! Boo :( Bättre lycka nästa gång, antar jag! Grattis Inera!

7 kommentarer:

Robin sa...

Det är jätte jätte synd om dej:(.

Steph sa...

jaa det känns verkligen som du menar det uffis! så jävla skadeglad! haha fu!

kjuki sa...

skadegländje= bästa glädjen :D men vi giar dig ändå^^

Nymphea sa...

Nä fifan vad tradigt, hoppas du får den snart då :)

Steph sa...

Jaa jag får hoppas på tur med spawn! :p

Inera sa...

Fy fan för den dära jävla Inera. Hoppas du får den snart med :(

Steph sa...

Mmmhm /spit ;) haha

Skicka en kommentar