CIDIEN - OUTLAND EU

fredag 4 mars 2011

Halaa mounts


Ett par mounts som jag nästan inte tänkt på alls (eller snarare trodde var betydligt krångligare att få) var Dark Riding Talbuk & Dark War Talbuk, Halaa mounts som sammanlagt kräver 170 Battle Tokens & 35 researchtokens (350 Oshu'gun Crystal Powder Sample). Bestämde mig igår för att fixa ihop dem och Shimal fick därmed sätta livet till 170 gånger (tackar! :D) och sedan var det bara att farma några timmar för att få ihop Powder Samples, det var den jobbigaste biten. Skönt att vara klar nu, förstår inte varför jag inte gjort detta tidigare? Lite hjärnsläpp. 144 mounts har jag nu i alla fall!

8 kommentarer:

Martin sa...

150 mounts inc!?

Steph sa...

Ohyes, snart så! :D

Shibby sa...

dom har inte jag heller :o eller ja nu blir det bara dom har inte jag du har ju dom nu ;P grattis :)

Steph sa...

haha, bara lite farming så har man dem! :D tack ^^

Piranah sa...

Grattis! Trodde du redan hade den faktiskt :O

Steph sa...

Hade i princip glömt bort dem, haha! Skaffade de andra talbuksen på 70-tiden men inte de där tydligen :D

kjuki sa...

underbart de där :D nu e du 2 mounts närmre nått trevligt som säkert kommer en vacker dag

Steph sa...

haha ja ;)

Skicka en kommentar