CIDIEN - OUTLAND EU

tisdag 29 mars 2011

It Belongs in a Museum!

Ett par dagars nötande av archaeology och äntligen är titeln min! Nu kan jag återgå till att försöka få mina Tol'vir rares. Ingenting jag ser fram emot direkt, förutom just att få dem till slut, annars är det sådär lagom segt att gång på gång solva samma commons, speciellt när det inte finns några nya rares att hämta för mig bland de andra raserna i Kalimdor (bortsett från staven från dvärgarna, men det är ju bara en enda digsite!).

Först och främst ska jag fixa klart mitt sista archaeology-achieve, behöver gräva upp några dwarf-commons, så lite mer semester från Kalimdor blir det!

3 kommentarer:

Piranah sa...

Grattis Professorn!

Steph sa...

Hahah tacktack!

kjuk sa...

professor Cidien, ganska epic:P me like

Skicka en kommentar