CIDIEN - OUTLAND EU

torsdag 21 april 2011

En såndär update

Jag har det bra här i Göteborg, lite mycket att göra dock med folk som vill träffas, affärer som ska shoppas i och platser att se ;) idag har jag och Stefan varit inne i stan igen vilket vi var i tisdags med, fast då var jag mest runt och kollade överallt, idag fick jag lite shoppat! Vi träffade Phille också som jag snackat med i över fem år över internet men aldrig träffat tidigare, haha, det var kul!

Nu sitter jag här med lite tråkigt skolarbete som tyvärr måste bli klart nu, har ju egentligen inte påsklov på Komvux utan snarare självstudier.

Något WoW har det inte blivit av heller, blivit en hel del inställda raids pga brist på signs igen och några som lämnat. Ja, det är inte så lätt. Fast orkar inte riktigt tänka på det nu när jag är här, får ta itu med mer det senare. Puss!

1 kommentar:

Esset / Phille sa...

Träffa mig är en Göteborgsk höjdpunk! (a)

Skicka en kommentar