CIDIEN - OUTLAND EU

tisdag 5 april 2011

A F K

Uppdateringen är lite sisådär som vanligt, spenderar mesta tiden ingame på min rhino, har man betalat ett sådant högt pris är det väl ändå okej att skryta lite? Haha... lite synd att man knappt använder groundmounts längre! Utöver det så rekryterar jag, över en månad sedan vi raidade och guilden är fast på level 12, lagom segt. Förhoppningsvis blir det ändring på det snart, det ser ljusare ut men ska väl inte jinxa! Får hålla tummarna bara :)

Idag har jag fått en massa hjälp med matten så att jag faktiskt ligger före (!) i kursen för tillfället, vilket ger mig lite mer tid till andra ämnen, sitter just nu med en psykologiuppgift, haha. Ibland är jag bra duktig ;)

p.s. ge mig en massa bra filmtips, alla genrer!

2 kommentarer:

Piranah sa...

I rymden finns inga känslor och Mary & Max ! Båda är skitbra. :)

Steph sa...

Får ta och kolla in dem då, tack! :D

Skicka en kommentar