CIDIEN - OUTLAND EU

söndag 10 april 2011

Mysigt och mörkt

Det är strömavbrott här, har varit det i snart en timme. Mitt rum här hemma är nere i källaren och här blir det verkligen helt kolsvart vill jag lova. Är lite mindre trevligt just när strömmen går! I vanliga fall brukar det alltid ligga en ficklampa i mitt rum för just sådana situationer men självklart var den i källargången idag, då är det bara att treva sig fram och hoppas på att man inte går rätt in i något, haha!

Nu har jag i alla fall tänt en massa värmeljus och ligger här med min lilla laptop, tror för övrigt aldrig att jag har älskat mitt mobila bredband så mycket som nu! Det är ganska så mysigt här ändå, fast... man kanske borde sova?

4 kommentarer:

kjuk sa...

jo sova e ganska bra när man inte kan göra nått annat. visst mobilt bredband är bra men de e segt och man kan inte göra så mycket med det. msn sen ah typ blogg, men sen kan man inge göra mer:(

Steph sa...

Haha ja fast jag skulle kunna läsa bloggar 24/7 tror jag!

Piranah sa...

Haha, jag läser hur mkt bloggar som helst också. Fattar inte varför egentligen :P

Steph sa...

Nej inte jag heller, egentligen är det ju ganska rejäl slöseri med tid, speciellt de där man läser som man egentligen inte är jätteintresserad av. Jag skulle egentligen kunna hålla mig till enbart wowbloggar för det är alltid dem jag läser först ändå, haha. Ändå klickar jag runt så fort jag har tråkigt, haha. Wtb självdisciplin!

Skicka en kommentar