CIDIEN - OUTLAND EU

lördag 14 maj 2011

Calamondinen


iPhone-bild på mitt lilla träd!

Har spenderat större delen av dagen utomhus. Älskar hur vädret är just nu, ska bli så skönt när skolan är över med! Stefan är här (han kom hit från Göteborg redan i onsdags) och har hjälpt pappa en del i trädgården. Jag var moraliskt stöd ;) passade på att borsta Hobzon (vovven) ordentligt, välbehövligt kan jag säga! Fast han är boxer kan han fälla en hel del såhär års, haha.

Fick ett litet träd idag av mina föräldrar, väldigt gulligt tycker jag! Får hoppas jag kan ta hand om det bara, Calamondin heter det och ska inte vara så fasligt svårskött, men jag och växter brukar ju inte gå sådär super ihop, haha!

Nu ska vi snart ut och grilla lite kött, mosar på med archaeology så länge :)

2 kommentarer:

kjukisar sa...

De var ett sött litet träd de:D

Steph sa...

Ja mycket :D

Skicka en kommentar