CIDIEN - OUTLAND EU

torsdag 19 maj 2011

Morrn

Nu är det lite dött här i bloggen känner jag. Men det är snart över, för idag har jag min stora redovisning i Samhäll, imorgon blir det nationellt prov i matte B och sedan har jag en sammanfattningsuppgift kvar i psykologin, sen är det klart! Ska bli så underbart skönt :) drar nog iväg en sväng till Göteborg så snart som möjligt efter att skolan slutar, sen får vi se.

Fick hem mina skor idag från Nelly och goddamnit, de är nästan snyggare irl än på bild, jag är kär! Har dock en känsla av att mina stackars fötter inte kommer vara lika glada i sommar, haha.

Hur som, snart kan jag spela WoW igen och kanske ha lite mer wowrelaterade uppdateringar, ha det! :)

3 kommentarer:

kjuk sa...

Ah då e de bara matten kvar nu då. men de klarar du. Göteborg låter som ett bra sommarställe, där kan man bada, sola och ha de underbart:D

Piranah sa...

götelaborg! :D

Steph sa...

Mycket fin stad! :D

Skicka en kommentar