CIDIEN - OUTLAND EU

tisdag 31 maj 2011

Winged Guardian

Idag släpptes Winged Guardian i Blizzard Store och det var väl egentligen ingen tvekan om saken, blev ett köp med en gång! Hur ska man kunna motstå detta fina lejon? Det tråkiga är väl bara att varenda kotte flyger runt på den redan, så epic som den ser ut så borde den ha varit en raredrop någonstans istället. Men de vill ju tjäna pengar förstås ;) Nåja, jag är nöjd med mitt köp! Tycker inte att 200 kr är så värst farligt med tanke på att jag ändå skulle ha lagt dem på exempelvis kläder annars. Mount nr. 150!

De senaste timmarna har förresten spenderats på min warlockalt i random ZG/ZA, fick valor så att det räckte till ett t11-chest och blev exalted med Dragonmaw Clan på samma gång vilket gav mig ett nytt fint neck. Trevligt!

4 kommentarer:

kjuk sa...

de mountet e fan nice :P hoppas inte för många köper de bara:)

Steph sa...

Haha, det är nog redan försent ;)

Piranah sa...

Det som blir mycket pengar (och som är lite skrämmande) är om man räknar ihop alla pengar man lagt sammanlagt på WoW! :D

Steph sa...

Haha ja det är sant, fast alla spenderar ju pengar på sina intressen - vilket intresse det än är x)

Skicka en kommentar