CIDIEN - OUTLAND EU

onsdag 22 juni 2011

VARNING: Wall of text (nästan)

Så, som sagt har det hänt en hel del de senaste dagarna, har träffat en del nya personer! I måndags blev det en dejt med Piranah, som ju också bloggar om WoW, även om det inte är lika mycket just nu, men det är nog bara en tidsfråga! ;) vi har snackat en hel del genom bloggarna, wow och msn så det var riktigt kul att vi äntligen träffades! Det blev sushi och sen en fika på det, vi hade massor att prata om och det var verkligen jättetrevligt :)

Jag fick även träffa Johan samma dag som spelar i Fantastic Ten (Knorp) han var på besök hos Phille som jag också snackat med i flera år (fast honom träffade jag första gången när jag var i Göteborg i våras).



Så igår började jag, Stefan & Johan dagen med en tripp till Liseberg, eftersom jag aldrig varit där. Stefan spelade bort väldigt mycket pengar på att försöka vinna saker, haha. Kom i alla fall hem med två kaniner och en... flodhäst? Vi mötte upp Phille och Tim efteråt, blev första gången jag träffade Tim som jag också pratat en del med de senaste åren. Vi drog till Rockbaren och hade det trevligt :) efteråt stack vi över till Phille för att hämta Johans saker eftersom han ska bo med mig och Stefan tills på fredag. Allt som allt väldigt trevliga dagar, sjukt kul att få träffa alla man pratat med så länge! Tack allihopa!

4 kommentarer:

Piranah sa...

Tack själv!! ;)

Titankossan sa...

Vad trevligt de verkade ;)

var längesen man snacka me er :P

Steph sa...

Mycket trevligt! Ja det var det verkligen! Spelar du fortfarande?

Titankossan sa...

aa jag spelar men inte lika mycket :)

Skicka en kommentar