CIDIEN - OUTLAND EU

torsdag 7 juli 2011

Lyckan


Fast det var faktiskt inte allt som hände inne i Tempest Keep... vi fick hs:a ut, flyga tillbaka och engaga bossen igen, då lät han bli att bugga och vad händer? Jo, något jag väntat på väldigt väldigt länge och faktiskt inte trodde jag skulle få se igen. Ashes of Al'ar droppade, denna gång TILL MIG! Är så oerhört glad eftersom jag alltid alltid haft Ashes som högsta mål i mitt samlande.

Vill tacka så hemskt mycket till Kjukisar, Mordurion, Knorp & Fatige som var med rundan den droppade men också till ALLA som har varit med under farmrundorna. Däribland Charlez, Feni, Meat, Xerger, Kerri, Humpuff & Neweqa som har varit med väldigt många rundor, men också ett flertal andra underbart snälla personer! Tack!

Nu får vi se till att farma in flera Ashes till guilden! ;)

15 kommentarer:

mordurion sa...

stort grattis ;)

Steph sa...

taack! :D

Deytrox sa...

Grattis

kjuk sa...

mycket finfint, grattis

Steph sa...

tack!

martin sa...

äntligen, grattis!

Steph sa...

Jaa :D tack!

Piranah sa...

Åh, fusk! Grattis!

Steph sa...

Tackar! :)

Sofia/Akrie sa...

Grattis!!!! :D:D:D

Steph sa...

Tack!! :D

Anonym sa...

Galet. Stort grattis, måste vara bland det snyggaste flying mountet in game.

Steph sa...

Ja jag kan nästan inte förstå det ännu, haha! Tack så mycket! :) Ja utan tvekan, Ashes, Invincible & eldfågeln från Ragnaros är nog mina absoluta favoriter just nu!

Beckychu sa...

Omg! GZ! Finaste mountet i hela spelet!

Steph sa...

TACK! :D

Skicka en kommentar