CIDIEN - OUTLAND EU

måndag 25 juli 2011

Mysterious Camel Figurine nr. 11!


...och så blev kamelen äntligen, äntligen min! Det lustiga var att jag satt i Mumble med några guildies och hade alldeles precis sagt det att jag inte har någon tur alls med kamelen (har ju letat det senaste halvåret i princip) när NPC-scan tjöt till och där var den: en figurine som äntligen ledde mig till Dormus så att jag fick mountet!

Helt underbart att slippa vara i Uldum hela tiden, började bli ganska tjatigt och dessutom ganska segt att hitta figurine efter figurine men aldrig få mountet. Det var helt klart på tiden nu :) mount nr. 152!

4 kommentarer:

Piranah sa...

Wee, grattis!

Edholm sa...

Hur är cataclysm egentligen? Bättre än WoTLK och TBC eller vad tycker du? Det har ju fått ganska bra betyg osv.

Meat sa...

Turen kommer när man minst anar det! :)

Steph sa...

Piranah: Tackar :D

Edholm: So far tycker jag att det är helt okej, men ingenting som är direkt nytt som gör att jag favoriserar Cata över något annat. I svårighetsgrad känns det ju fortfarande som TBC var långt mer utmanande, WoW är ju så mycket mer casualvänligt numera, på gott och ont! Jag spelar ju hur som fortfarande så visst tycker jag att det är roligt :) Firelands är bra mycket roligare än den första raidcontent som släpptes med Cata var!

Meat: Ja verkar som det! :D

Skicka en kommentar