CIDIEN - OUTLAND EU

tisdag 19 juli 2011

RollerCoaster Tycoon 3

Detta har jag och min pojkvän suttit och spelat de senaste timmarna, vid varsin dator, haha! Jag var lite skeptisk till en början men när jag såg honom spela kunde jag inte låta bli att pröva på det själv också - sen blev jag fast!

Spel som detta där man bygger saker och har egna parker brukar vara ganska beroendeframkallande för mig.Tur att vi inte har raid ikväll säger jag bara ;) För övrigt är det skönt att spela någonting annat än wow för omväxlingens skull.

Stefan sitter förresten och hetsklickar i RCT som om det vore Starcraft han spelade. Klick, klick, klick! Haha... själv tycker jag inte riktigt att det behövs, min park är bättre än hans ändå just nu! ;)

Nu ska vi däremot tända grillen så vi kan få lite mat i oss också, fläskfilé står på menyn. Hoppas ni har det bra, puss!

2 kommentarer:

Piranah sa...

Hahaha. :D Fan vad sweet. Älskar sånt. Har nog inte testat trean.. borde. Har tvåan men det funkade inte att spara till XP och nyare operativsystem :(

Steph sa...

Haha du får ta och testa 3an då för det fungerar utmärkt ^^

Skicka en kommentar