CIDIEN - OUTLAND EU

lördag 30 juli 2011

Två nykomlingar till samlingen!

Here we go! En dag senare än planerat eftersom jag inte fick gjort mina dailies den dagen vi bytte delarna i datorn. Fast det spelade ju ingen större roll! Idag fick jag alltså klart mitt Molten Front Offensive-achievement och fick därmed mountet samt låste upp vendorn som säljer den lilla björnungen. Inte illa! 153 mounts & 156 pets :)

Vad händer annars då? Inte mycket direkt, har levlat min warrior lite i dungeons och är level 74 nu så går med andra ord sakta men säkert framåt. Har inte varit så sugen på att spela wow annars, igår var det strålande sol här så då kändes det bättre att vara ute lite. Snart är det ju höst och då kommer man ändå vara inne till största delen, haha.

2 kommentarer:

Skicka en kommentar