CIDIEN - OUTLAND EU

måndag 29 augusti 2011

Campar och pluggar idag!

I'm coming for you, Poseidus!

Har precis inlett mitt campande efter rare-spawnen Poseidus i Vashj'ir, igen. Vet inte riktigt hur mycket tid jag spenderat i vattnet sökandes efter sjöhästen men det är nog ganska många timmar. Lät honom vara ett tag för att fokusera på kamelen istället, som jag ju fick till slut.

Har däremellan försökt mig på archaeology lite mer men får fortfarande bara samma commons om och om igen från Tol'vir, mountet vill inte riktigt dyka upp för mig, haha. Så turordningen nu blir Poseidus följt av archaeology!

Önska mig lycka till, för det lär behövas! ;)

Utöver det så pluggar jag just nu, ska skriva en bruksanvisning bland annat. Haha, lite konstig uppgift eftersom de kan se så pass olika ut, en bruksanvisning för en brödrost är ju inte riktigt lika komplex som för en dator. Uppgiften ska dessutom inte lämnas in och betygsättas, så det är väl enbart upp till en själv antar jag? Oh well! Bäst att sätta igång. Hoppas ni får en fin vecka! :)

8 kommentarer:

Azielix sa...

I have something that can help you farm it while you study, or when you go to bed. Basically when you go to bed or need to go afk put this clicker on ( Clicks your mouse every 5 minutes or how ever often you want ) keeping you logged in. It's legal and you can't be banned for it. It's how i found aeonaxx and TLPD. Just put your volume on loud so if you are asleep the NPC scan sound will wake you up.

Steph sa...

Yeah you told me before, I still think it sounds like an exploit :p So I'll keep doing this without a clicker ;) Are you sure it's 100% legal btw?

Sofia/Akrie sa...

Lycka till! :)

Steph sa...

Tack! :D

Azielix sa...

Well it's up 2 you and yes it's legal. I didn't get banned for it and none of the campers who I got it from is banned either ;)

Piranah sa...

GL! ^^

Steph sa...

TY! ;)

Molly sa...

Lycka till! :)

Skicka en kommentar