CIDIEN - OUTLAND EU

tisdag 23 augusti 2011

Cidz, level 80!

Jag och Hugo har ju levlat våra alts en del tillsammans, det har inte gått speciellt fort framåt, sakta men säkert istället! Någon quest, battleground eller instance här och där när det funnits tid över. Idag körde vi lite random dungeons och sen fick vi hjälp sista biten av Kjukisar som drog igenom Utgarde Pinnacle några gånger med oss. Ding 80!

Nu blir det att questa i de nya områdena, köra lite instancer och bli 85. Därefter tar min warlock över när vi ska geara. Jag är ju inget big fan av att geara eller spela alts så lika bra att jag fortsätter där jag började på henne istället för att geara upp Cidz. En vacker dag kanske det blir hennes tur med, haha!

9 kommentarer:

Erik sa...

Grattis!

Tyranni sa...

Gratz! :D

Steph sa...

Tackar :D

Piranah sa...

Haha, du är för lustig! Hatar alts, levla och geara upp, men ändå har du snart 3 85:or :D Grattis iaf!! ^^

Piranah sa...

4 85:or menar jag :P

Edholm sa...

Grattis ! :)

Steph sa...

Kan tycka att det är mysigt att just levla, men resten tycker jag inte är så kul, haha :p locken kan jag fortfarande gilla att spela i instancer och sånt med tho :D men mest av allt levlar jag just för att jag har någon att levla med - det gör det roligt! Tack :D

Molly sa...

Så roligt att fler tjejer bloggar om Wow :) Jag har haft min wowm.blogg.se länge men har alltid glömt bort den. Ska nu försöka rusta upp den lite ^^ Och Grattis! :)

Steph sa...

Tackar så mycket :D

Skicka en kommentar