CIDIEN - OUTLAND EU

fredag 5 augusti 2011

Uldum flightroute

Eftersom jag fått en förfrågan om jag kunde lägga upp en bild på hur jag flög i Uldum när jag letade efter Camel Figurines så tog jag en liten karta över Uldum och ritade mycket fint i paint! ;) Det röda är förstås den väg jag flög (Captain Obvious states the obvious). Jag utgick alltid ifrån Ramkahen och flög allt som oftast mot Akhenet Fields och därefter vidare mot Orsis. Flög inte alltid åt precis samma håll eller exakt samma runda men den röda linjen täcker alla de områden jag flög över!

Jag höll mig mest till den västra sidan och som ni säkert förstår är de gula ringarna de ställen jag hittade Figurines på. Den västra sidan har allra flest spawnområden som jag känner till (de små gula prickarna är alltså spawnpunkter som är kända) och det var också där jag hittade flest - kan förstås ha berott på att det var där jag var 85% av tiden, men ändå! Jag tyckte det kändes mest värt att hålla sig till den sidan.

Hoppas att detta inlägg blir lite till hjälp och lycka till med kamelletandet! :)

p.s. Den gula ringen längst ner nr.2 till vänster om Ruins of Ammon var den staty som gav mig mountet!

1 kommentar:

Erik sa...

Mycket uppfriskande inlägg! :|>

Skicka en kommentar