CIDIEN - OUTLAND EU

måndag 26 september 2011

Majordomo heroic + ny stav!

Idag dog Majordomo på heroic också! Hade bara honom och Ragnaros kvar och redan på andra tryet fick vi Majordomo till 7% så det var ju en ganska given kill - kanske även en ganska uppenbar nerf? Haha. Han droppade i alla fall ett fint neck som jag tog hem rollen på och Hugo fick shiny nya shoulders, bland annat då! Grattis till alla som fick loot idag :)

Av de två sista bossarna fick jag även mina sista cinders och blev därmed klar med ytterligare en del för legendary-staven. Fick därmed bevittna ett möte med en samling drakar och efteråt fick jag min efterlängtade Runestaff of Nordrassil! Nu får vi se om jag hinner med den slutgiltliga questen innan 4.3, antar att jag inte gör det men man vet ju aldrig.

9 kommentarer:

Lec sa...

A är man bäst på att rolla så vinner man fina shoulders! bara att du har snott både backen och necket nu, Grr!;)

Steph sa...

Haha fast det bevisar ju att du är sämst på att rolla, du rollade liksom 12 på back, hehehe! ;)

Piranah sa...

Grattis :D

Steph sa...

Tack! :D

Lec sa...

Rollade ju bäst på shoulders iaf!:)

Steph sa...

Sant ;)

Lec sa...

aa!:D

Sofia/Akrie sa...

Grattis :D :D

Steph sa...

Tack :DD

Skicka en kommentar