CIDIEN - OUTLAND EU

fredag 2 september 2011

Presenter!

Här är några av de presenter jag fick igår (de jag orkade fixa bilder på, google ftw!) då jag blev firad av familjen & Stefan! Utöver detta fick jag en hel del andra fina saker samt pengar. Lär väl bli ytterligare pengar på lördag kan jag tänka mig eftersom släkten kommer då, så får fundera ut något fint att köpa till mig själv! ^-^

Jätteglad över mina presenter! Börjar bli svårare och svårare att önska sig saker när man har det mesta, haha. Oftast köper man ju allting själv numera. Så de där pengarna får nog gå till kläder och så Blizzcon förstås ;)

Snart får jag en alldeles ny skärm också, blir underbart! :)

STORT TACK FÖR ALLA PRESENTER OCH ALLA GRATULATIONER PÅ FB/TELEFON/BLOGGEN ETC. 

5 kommentarer:

Piranah sa...

Nice :D Jag vill också läsa Game of thrones ^^

Steph sa...

Jaa, lär ju vara awesome :D

Anonym sa...

R. R. Martin är bland de bästa Fantasy förfatare som finns idag. Har inte läst så mycket utav honom men has ryckte talar för sig självt!

Hade gärna läst A Song of Ice and Fire men har så många andra fantasy böcker och serier som måste avslutas först. Du får gärna säga hur den är sen när du läst den! (:

CherryCheek sa...

Grattis i efterskott!

Visst är det svårt att önska sig saker när man blir äldre? Det man vill ha är ju svindyrt och trist för släkten att köpa, typ grafikkort :P

Steph sa...

Tackar!

Ja men precis, så blir ju mest att man bara får pengar ändå x) fast det är ju inte så bara, då kan man ju välja själv vad man ska få å andra sidan :D

Skicka en kommentar