CIDIEN - OUTLAND EU

söndag 4 september 2011

Sims social!

Efter att Piranah bloggat om Sims Social (facebookspel) och jag såg att flera vänner började spela det så bestämde jag mig för att pröva på det själv och nu är jag mer eller mindre fast! Det är riktigt roligt faktiskt, det enda jag inte är överförtjust i (vilket gäller alla fb-spel) är att man är så beroende av sina grannar/vänner på facebook. När det verkligen är hela hela tiden kan det vara lite svårt att få folk att klicka på saker, haha. Tur att det finns sidor att ragga upp medhjälpare på ;) och så har jag ju Fanny!

Tycker absolut att de sims-fans som inte redan har testat Sims Social bör göra det, väldigt bra tidsfördriv! Jag har ju som sagt fastnat för det och jag brukar ändå inte tycka att fb-spel är speciellt roliga. Får väl se hur länge jag tycker detta är kul, haha :) Fick ju en expansion till Sims3 av lillebror, i födelsedagspresent, enda problemet är att mitt Sims3 är fast ute vid sommarstället just nu. Kan tänka mig att det blir mer spelande av det sen när jag får hem det igen, men tills dess passar Sims Social alldeles utmärkt!

3 kommentarer:

Erik sa...

http://www.youtube.com/watch?v=_zPQWvrnmlU&NR=1

Säger bara det!

Steph sa...

Haha mm epic är den!

Piranah sa...

:D :D

Skicka en kommentar