CIDIEN - OUTLAND EU

fredag 21 oktober 2011

Murky's Little Soulstone, pet #163

I en något överbelamrad mailbox låg denna lilla sötnos och väntade på mig! Jag har alltså köpt en virtual ticket till BlizzCon, så det blir helgens sysselsättning ;) förra året valde jag mellan BlizzCon och Cataclysm Collector's Edition och det blev då det senare, så ska bli roligt att för första gången se BlizzCon live, även om det bara är över internet! :)

Nu måste jag förbereda mig för mitt teoretiska prov, lämna in det praktiska och göra närvaroprov, sedan har jag både helg och ytterligare en kurs avklarad, cheers!

2 kommentarer:

Piranah sa...

Blizzcon är awesome! Förutom en av "programledarna" som är gapig och allmänt jobbig.. Grattis till Murkablo! :D

Steph sa...

Haha tacktack! :D

Skicka en kommentar