CIDIEN - OUTLAND EU

tisdag 29 november 2011

Pandaren Monk

Challe, som läsare som varit med på bloggen lite längre kanske känner igen, skrev till mig att jag skulle kolla min mail. Där låg koden till min alldeles egna lilla panda som ska få följa med till Pandaria senare och hälsa på sina släktingar! Tills dess umgås jag med honom i björnform för att han inte ska känna sig så ensam. Han svarar förresten både på /bow och /drink, den lille rackaren. Tack Erik för den tidiga julklappen! 

Tack vare detta har jag nu alla pets/mounts som finns ute just nu i Blizzard Store! Har haft ögonen på den lilla munken ett bra tag och nu har jag äntligen honom med :) Passar ju väldigt, väldigt bra inför MoP! Dessutom är det en väldigt bra kompensation för Fox Kit från Tol Barad som aldrig vill droppa hur mycket jag än farmar, haha. Wooh, mycket fin liten överraskning såhär på kvällskvisten :)

4 kommentarer:

Piranah sa...

Fan vad snälla vänner och pojkvänner du har jämt! :( Jag har fått ETT pet. /Avundsjuk (i dubbel bemärkelse.. höhö.. <.<)

Steph sa...

Haha jo jag har väldigt tur att de är så snälla :o

Erik sa...

Känt min mor ganska länge nu och en av de jag spelat längst med, även fast vi aldrig spelar längre tillsammans. Kände att jag ville hjälpa och vara en del av hennes sjuka samlande då jag varit med från början så gott som.

Steph sa...

Dreamteam <3 saknar dig Challe, kom tillbaka till MoP!

Skicka en kommentar