CIDIEN - OUTLAND EU

måndag 5 december 2011

Deathwing död i normal!

Deathwing är numera död! Vi fick en snygg titel på köpet :)
Den här veckan har jag spelat mycket mer än vad jag gjort tidigare och har faktiskt fått tillbaka spellusten en hel del, tänk vad mycket en liten patch med några nya bossar kan göra! Det är dessutom så mycket roligare när de andra också verkar mer taggade, hoppas vi håller denna spirit uppe ända till slutet!

Som sagt var väl svårighetsgraden på normal raid lite av en besvikelse, det ska inte gå att oneshotta en ny boss.  Känns lite konstigt att ha clearat allting första veckan faktiskt men det ska bli roligt att gå in i heroic och jag hoppas verkligen att det är lite mer att bita i :)

Efter vår Deathwing-kill drog vi in i Firelands och fixade firehawks till de som saknade sina. Jag kom över lite nytt gear på min alt med, fast bytte mellan henne och Cidien så fick tyvärr inte alla achieves på henne. Men vad gör väl det, får bli en annan gång :) Grattis till dem som fick loot från Deathwing och till alla som fick nya shiny birds!

11 kommentarer:

Anonym sa...

Stort grattis för killen av Deathwing, även om det var på normal. xd

CritCrit sa...

Jo, lite svårt att få ngt annat en normal. Eller va vet jag =/

Steph sa...

Tack anonym! Normal är ju det enda som gick att köra denna vecka =)

Phille / Esset sa...

Vahh, bara normal, nabs! (a)

Steph sa...

Nabcakez?

Sofia/Akrie sa...

Grattis!!! Jag har själv inte haft tid att prova på den nya raiden utanför LFR. Men även min guild "Mighty Rising aka Mighty Fail" Har dödat 6/8. Så vad jag har förstått måste det vara lätt.

Steph sa...

Tackar! :) Jo det är ju inte jättesvårt direkt, framförallt de fyra första är löjligt enkla, haha :p

Piranah sa...

Grattis! :D Håller med om att svårighetsgraden på de 4 första är löjligt. Förutom healingen på zon'ozz som kanske är lite svårare. Har ju inte healat där dock, men ja. Det känns nästan mer som heroic (dungeon) bossar.
Dock var de två bossarna efter dom lite mer av en utmaning, i alla fall för mitt guild eftersom alla är undergearade i princip -.- Men men! Vi kommer igen ;)

Steph sa...

Tackar! :D mjo, kändes lite som vanliga dungeonbossar ja, framförallt Morchok där man inte behöver tänka alls, haha.

Gearet löser ni snart! Det droppar ju finfina grejer från både 5man och LFR så det ska inte vara alltför svårt att geara upp folk! :D

Anonym sa...

Ja, den nya patchen 4.3 är riktigt bra. Var månader sedan jag spelat Wow så mycket som jag gjort senaste veckan.

Steph sa...

Skönt när man får upp gnistan lite :)

Skicka en kommentar