CIDIEN - OUTLAND EU

söndag 22 januari 2012

Festival Lantern, pet #170


Lunar Festival är igång och med det kom två nya pets - ett för alliance och ett för horde. Går att skaffa båda om man är sugen på det :) Började med att besöka alla elders i de nya zonerna eftersom jag behövde dem för achieve, sedan var det bara att åka runt lite överallt för att skrapa ihop de 50 coins som behövs för Festival Lantern. Blev pet nr. 170! Ganska sött litet pet även om det inte gör så mycket mer än att sväva i luften.

Nästa steg är att fixa titeln till Eponah eftersom det är en av de titlar hon behöver för den stora metan. Är lite sugen på att fixa till huntern också men inte säkert jag orkar med det eftersom jag behöver ganska mycket tid till Historia-kursen också, får se helt enkelt :)

3 kommentarer:

Emelie sa...

Hade totalt missat det petet :o Tack för tipset! :D

Piranah sa...

Gz! Ska skaffa mitt senare idag ^^ Blir pet 150 för mig :D

Steph sa...

Tack! Grattis själv :D

Skicka en kommentar